مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:572022-06-25سياسي

«دستگاه قضا» ضامن برقراری و پویایی نظم در جامعه است


اگر نظم در جامعه نباشد نظام به اضمحلال کشیده شده و هیچ ضمانت اجرایی نخواهد داشت از این رو ضمانت اجرای اسلام برای جامعه دستگاه قضا و شخص قاضی و دادستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور در آیین تودیع و معارفه دادستان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: دین اسلام از جمله ادیانی است که جهان شمولی دارد و برای تمامی لحظات بشریت، حیات فردی و اجتماعی و نظام جامعی را تدارک دیده است.

وی افزود: مسئولان قضایی باید به تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر تحول و تعالی مجموعه توجه داشته باشند چراکه با کار و تلاش و شناخت لایه های مختلف جامعه قطعا موفقیت حاصل می شود.

موسوی خاطر نشان کرد: اگر مسئولان از اهداف نظام و انقلاب شناخت نداشته و پایبند به آن نباشند مسئولیت و مناصب آن ها بی ارزش خواهد بود.

  معاون اول دادستان کل کشور عنوان کرد: ائمه اطهار با وجود تمام مشکلاتی که جامعه برای آن ها ایجاد کرده بود هرگز حاضر به ترک اجتماع و گوشه نشینی نبودند چرا که بیشتر تاکیدات دین اسلام بر پایه تعالیم اجتماعی است.

وی اضافه کرد: اشراف بر جامعه، شناخت قضات، داشتن هدف و برنامه و آگاهی از موضوعات قضایی و کیفری از ویژگی های مهم دادستانی در جامعه اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دستگاه قضا» ضامن برقراری و پویایی نظم در جامعه است

«دستگاه قضا» ضامن برقراری و پویایی نظم در جامعه است