مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:172022-06-25سياسي

توجه و ارائه خدمات ویژه و سلامت محور در محلات محروم پایتخت


شهرداری تهران علاوه بر توجه به مسائل کالبدی شهر به مسائل روح و روان شهر و شهروندان نیز توجه دارد و از جمله یکی از این برنامه ها برگزاری سه شنبه های سلامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در نخستین بازدید خود که با عنوان سه شنبه های سلامت ـ سه شنبه های حال خوب به میزبانی منطقه 16 تهران برگزار شد، بر ارتقای سلامت اجتماعی، ارائه خدمات سلامت محور در محله های کم برخورد و توجه ویژه به سلامت روح و روان در کنار سلامت جسم و جان تاکید کرد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران در بازدیدی که به همراه معاونان و مدیران خود انجام داد گفت: شهرداری تهران علاوه بر توجه به مسائل کالبدی شهر به مسائل روح و روان شهر و شهروندان نیز توجه دارد و از جمله یکی از این برنامه ها برگزاری سه شنبه های سلامت است که هر هفته به میزبانی یک منطقه برگزار خواهد شد.

همچنین این بازدید های میدانی با هدف بررسی و پیگیری مشکلات و چالش خانه های سلامت و کارمندان همچنین بررسی عملکرد این خانه ها در دستور کارقرار گرفته است.

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه 16 نیز گفت: توجه اداره کل سلامت به موضوعات سلامت محور با الویت مناطق و محله های کم برخوردار از اقدامات بسیار خوبی است که سبب می شود موضوع سلامت جسم و روان و رفع مشکلات و دغدغه هایی که در این حوزه در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه و ارائه خدمات ویژه و سلامت محور در محلات محروم پایتخت

توجه و ارائه خدمات ویژه و سلامت محور در محلات محروم پایتخت