مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 11:172022-06-25سياسي

نخستین رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح پیشگیری از وقوع جرم است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی با بیان اینکه نخستین رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح پیشگیری از وقوع جرم است، گفت: نظارت بر یگان ها و زندان ها از دیگر وظایف ما است و از بعد نظارتی در یگان ها حضور پیدا می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین محمدپور، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: در قالب کشورهای دنیا در سیستم ها دادگاه های تخصصی و مراجع تخصصی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در قانون اساسی ما یکی از مراجع تخصصی رسیدگی به جرایم سازمان قضایی نیروهای مسلح است، تصریح کرد: این مرجع معادل دادگاه ویژه روحانیت است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی با بیان اینکه ما به طور کلی در زمینه آموزش و پیشگیری از ظلم در نیروهای مسلح کار می کنیم، یادآور شد: ساعت های متعدد در مرز در همه سطوح با تخصص ها و موارد مختلف آسیب شناسی می کنیم.

محمدپور با بیان اینکه هر یگان نیازسنجی می شود و برای آن کلاس گذاشته می شود، ادامه داد: در مباحث پیشگیری کلاس آگاه سازی انجام دادیم و در این زمینه پیشرو بودیم که هدف آن رفع جهالت است و این ها جدای از آن است که مردم به ما مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح پیشگیری از وقوع جرم است

نخستین رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح پیشگیری از وقوع جرم است