مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 07:422022-06-25سياسي

اعلام اسامی آزمون استخدامی آموزش پرورش


اسامی چند برابر ظرفیت نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال 1400 (ویژه متقاضیان استخدام وزارت آموزش و پرورش) به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اسامی چند برابر ظرفیت نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال 1400 (ویژه متقاضیان استخدام وزارت آموزش و پرورش) به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام شامل بررسی مدارک و انجام مصاحبه استخدامی در پایگاه سازمان سنجش منتشر شد.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز های 15 و 16 اردیبهشت 1401 برگزار شد.

کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته های شغلی مربوط به وزارت مذکور از روز جمعه 3 تیر 1401 در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.

sanjesh.

org قرار گرفت.

متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت برای شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و مصاحبه استخدامی وزارت آموزش و پرورش می باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، در تاریخ چهارم تیر به آدرس درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ها مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی های مندرج در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش مربوطه، از زمان و مکان دقیق مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی آزمون استخدامی آموزش پرورش

اعلام اسامی آزمون استخدامی آموزش پرورش