مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 07:322022-06-25حوادث

کشف 100 کیلو مواد مخدر در زنجان


فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری باند سه نفره تهیه و توزیع انواع مواد مخدر و کشف بیش از 100 کیلو گرم با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، محمد طراقیه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان زنجان با اشراف اطلاعاتی از تهیه و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک باند سه نفره مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: طی هماهنگی های قضایی، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به محل اختفای این باند در استان تهران اعزام و در یک عملیات غافلگیر کننده هر 3 نفر را دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی افزود: ماموران از محل اختفای متهمان، بیش از 100 کیلو گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و یک دستگاه خودرو نیز کشف کردند.

سردار طراقیه با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، اضافه کرد: پلیس استان زنجان برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را همواره در دستور کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 100 کیلو مواد مخدر در زنجان

کشف 100 کیلو مواد مخدر در زنجان