مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 21:522022-06-24سياسي

هنوز در سلول انفرادی هستم و به چشم پزشک دسترسی ندارم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که بیش از 50 روز از پایان آخرین جلسه دادگاه حمید نوری در سوئد می گذرد و او منتظر اعلام حکم دادگاه است، - حمید نوری پس از 53 روز در تماس کوتاه تلفنی با خانواده، تاکید کرد علی رغم تاکید قاضی پرونده بر لغو محدودیت هایش، همچنان در سلول انفرادی نگهداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که بیش از 50 روز از پایان آخرین جلسه دادگاه حمید نوری در سوئد می گذرد و او منتظر اعلام حکم دادگاه است، محدودیت های غیرقانونی اعمال شده در خصوص او افزایش یافته است.

نوری امروز جمعه (3 تیرماه) در تماس کوتاهی که با خانواده خود داشت، تاکید کرد همچنان در سلول انفرادی به سر می برد و علی رغم تشدید مشکلات بینایی، امکان دسترسی به چشم پزشک را هم نداشته است.

نوری نسبت به تشدید محدودیت های خود علی رغم وعده قاضی پرونده اعتراض کرد و گفت: قاضی پرونده در جلسه آخر دادگاه گفت، محدودیت های من لغو شده، اما بعد از پایان دادگاه تماسم با خانواده تقریبا قطع شده و در طول 53 روز گذشته فقط 2 بار امکان تماس های کوتاه آن هم با اعمال کنترل های شدید و حضور مترجم برای من فراهم شده است.

حمید نوری همچنین در این تماس تلفنی برای اولین بار جزییاتی از شکنجه فیزیکی توسط پلیس سوئد را بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز در سلول انفرادی هستم و به چشم پزشک دسترسی ندارم!

هنوز در سلول انفرادی هستم و به چشم پزشک دسترسی ندارم!