مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 17:572022-06-24بين الملل

نیروهای اوکراینی در حال دور شدن از شهر سورودوینسک


ستاد کل ارتش اوکراین روز گذشته اعلام کرده بود که نیروهای روسیه دو شهر در جنوب «لیسیچانسک» و «سورودوینسک» در شرق این کشور را به کنترل خود درآورده اند.

- ستاد کل ارتش اوکراین روز گذشته اعلام کرده بود که نیروهای روسیه دو شهر در جنوب لیسیچانسک و سورودوینسک در شرق این کشور را به کنترل خود درآورده اند.

به دنبال اعلام ستاد کل ارتش اوکراین مبنی بر اینکه نظامیان روس روز پنجشنبه کنترل شهر سورودوینسک در شرق این کشور را به دست گرفته اند، یک مقام آمریکایی امروز جمعه اعلام کرد که نیروهای اوکراینی در حال دور شدن از این شهر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رویترز به نقل از این مقام خبر داد که نیروهای اوکراینی در حال دور شدن از شهر به سمت مکان هایی هستند که به آنها برای دفاع بهتر از خود کمک می کند.

ستاد کل ارتش اوکراین روز گذشته اعلام کرده بود که نیروهای روسیه دو شهر در جنوب لیسیچانسک و سورودوینسک در شرق این کشور را به کنترل خود درآورده اند.

به گفته این مقام، نیروهای اوکراینی قرار بود به دنبال هفته ها بمباران شدید و درگیری های خیابانی از این شهر عقب نشینی کنند چر ا که پیشروی روس ها ترس نظامیان اوکراینی از به محاصره درآمدن را افزایش داده بود.

مقامات اوکراینی می گویند که نیروهای روس یک شهر در جنوب لیسیچانسک را به طور کامل اشغال کرده اند که در آن سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای اوکراینی در حال دور شدن از شهر سورودوینسک

نیروهای اوکراینی در حال دور شدن از شهر سورودوینسک