مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 16:022022-06-24سياسي

دیدار فرمانده کل ارتش با جمعی از پیشکسوتان، آزادگان و جانبازان


امیر سرلشکر موسوی با جمعی از پیشکسوتان، آزادگان و جانبازان دانشگاه افسری امام علی (ع) در ستاد ارتش دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار و نشست های خود با ایثارگران و خانواده معظم شهدا، با جمعی از پیشکسوتان دانشگاه افسری امام علی علیه السلام دیدار و گفت وگو کرد.

در این نشست صمیمی، خاطرات دیدار ماندگار و بیعت 43 سال پیش دانشجویان دانشگاه افسری با حضرت امام خمینی (ره) در جماران بازخوانی و تجدید شد.

پیشکسوتان در دیدار با فرمانده کل ارتش، ضمن تجدید میثاق سربازی، اعلام کردند با همان انگیزه و روحیه سال های جوانی و خدمت، برای اجرای هر گونه ماموریت در راستای تامین امنیت مردم و اقتدار ایران اسلامی آماده اند.

دانشگاه افسری امام علی (ع) پس از پیروزی انقلاب اسلامی کانون تربیت و آموزش جوانان متعهد و به بیان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) افسران مطهر بوده که در برهه های مختلف برای تثبیت انقلاب و دفاع از ایران اسلامی پیشگام و بسیار نقش آفرین بوده اند.

حضور اولین دانشجویان این دانشگاه در قالب اولین تشکل دانشجویی داوطلب اعزام به جبهه در دوم مهرماه سال 58 متشکل از 800 دانشجوی افسری به فرماندهی شهید نامجوی برای دفاع از خرمشهر، تنها یکی از صفح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده کل ارتش با جمعی از پیشکسوتان، آزادگان و جانبازان

دیدار فرمانده کل ارتش با جمعی از پیشکسوتان، آزادگان و جانبازان