مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 15:522022-06-24سياسي

بیش از گذشته به سیره شهید بهشتی نیازمندیم


امروزه بیش از گذشته به سیره شهید بهشتی نیازمندیم و اگر قرار است به اصالت ها خود وفادار بوده و جوانه های ما دارای ریشه محکم باشند می بایست سیره شهید بهشتی در جامعه ترویج پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نماز  جمعه در مصلی امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امروزه بیش از گذشته به سیره شهید بهشتی نیازمندیم  و اگر قرار است به  اصالت ها خود وفادار بوده و جوانه های ما دارای ریشه محکم باشند می بایست سیره شهید بهشتی در جامعه ترویج پیدا کند.

وی ضمن تشکر از زحمات مسئولان گذشته دادگستری شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: تغییرات دادگستری در شهرستان گنبدکاووس با انتصاب خوب و به جا رییس دادگستری و دادستان سبب تحرک جدید و نشاط در عدالت خواهی و مبارزه با فساد در شهرستان شده و باید دادستان محور مطالبات حقوق عامه باشد.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: احقاق حقوق عامه، امنیت مردم و جامعه و عدالت گستری از جمله محورهای اصلی فعالیت های قوه قضاییه است.

وی درباره وضعیت ترکیه ابراز کرد: ادغان نظام ریاستی در پیش گرفته و این نظام این فرصت را خود به خود این فرصت را داده و وضعیت این کشور را بهم ریخته به گونه ای که مشکلات اقتصادی و تورم در این کشور به حدود 70 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از گذشته به سیره شهید بهشتی نیازمندیم

بیش از گذشته به سیره شهید بهشتی نیازمندیم