مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 16:172022-06-22فرهنگي

بلبشوی توقیف ، تنبیه ، ممنوع الکاری و ... این روزهای سینمای ایران


سعید روستایی در اوج جوانی، با سه فیلم آن قدر موفق و مهم شده که از یک طرف بشود به او حسادت کرد و از سویی نگران شد که دارد رویش زیاد می شود! - سعید روستایی در اوج جوانی، با سه فیلم آن قدر موفق و مهم شده که از یک طرف بشود به او حسادت کرد و از سویی نگران شد که دارد رویش زیاد می شود! توقیف رسمی فیلم برادران لیلا ساخته سعید روستایی از طرف سازمان سینمایی اعلام شد.

همزمان با آن خبرهایی از ممنوع الکار شدن چند بازیگر و علی الخصوص بازیگران فیلم برادران لیلا به گوش می رسد.

وزیر ارشاد هم در جمع خبرنگاران از این تصمیم سازمان سینمایی دفاع کرد و همچنین اضافه کرد: با برخورد قاطعی که مجموعه سازمان سینمایی وزارت ارشاد انجام داد در حال حاضر موضوع سیاه نمایی بعضی سلبریتی ها به ویژه در جریان جشنواره های خارجی در مسیر قانونی خود در حال طی شدن است.

هر کس از قوانین و هنجار های قانونی کشور عدول کند و آن را نقض کند حتماً قوانین تنبیهی برای او اعمال می شود که در مورد سیاه نمایی بعضی سلبریتی ها در جریان جشنواره های خارجی هم از همین سنت استفاده شده است.

چند روز قبل روح الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم اعلام کرده بود : اکنون دیگر اکران فیلم برادران لیلا در اختیار سازمان سینمایی نیست و امیدوارم تلاش تهیه کننده و دست اندرکاران فیلم برای باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلبشوی توقیف ، تنبیه ، ممنوع الکاری و ... این روزهای سینمای ایران

بلبشوی توقیف ، تنبیه ، ممنوع الکاری و ... این روزهای سینمای ایران