مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 14:122022-06-19سياسي

انتقاد امام جمعه «انار» از احداث یک کمربندی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی پروژه پل تقاطع، عدم تأمین اعتبار بوده که موجب شده 11 سال به طول بینجامد؛ از طرفی احداث کمربندی در کنار مسجد امام سجاد(ع) نیز شهرستان انار را متروکه کرده است.

وی گفت: پل تقاطع شهرستان انار یکی از طرح های ملی و مرکز ثقل جاده های ترانزیتی است که یک مسیر این پل به کرمان- زاهدان- سیستان و بلوچستان و مسیر دیگر آن به هرمزگان و بندرعباس می رسد.

این کمربندی از سال 90 شروع شده اما قریب به 11 سال معطل مانده است .

بیشتر پروژه ها در مسیر استان یزد و شهرهای میبد، اردکان و .

در مدت زمانی کمتر از دو سال به اتمام و بهره برداری می رسند؛ با این حال جای سوال و نگرانی وجود دارد که چرا پروژه ای به این مهمی در شهرستان انار باید این همه سال به طول بینجامد.

امام جمعه شهرستان انار تصریح کرد: کند بودن روند اجرای پروژه و بروز تصادف های مرگبار در این مسیر، نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

منتظری در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به مشکلات این پروژه، عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی این پروژه عدم تأمین اعتبار از سوی دولت ها است که از اواخر دولت دهم، دو دوره دولت یازدهم و دوازدهم و نیز دولت آقای رییسی هنوز مورد بحث است و اعتبار قابل توجهی به این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه «انار» از احداث یک کمربندی

انتقاد امام جمعه «انار» از احداث یک کمربندی