مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 23:472022-06-18حوادث

مامورنماهایی که رانندگان خارجی را خفت می کردند، دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از رانندگان خودروهای ترانزیتی کشورهای همجوار، با شیوه جعل عنوان مامور اینترپل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان ابهر قرار گرفت.

  وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که سارقان در یک گروه 6 نفره پس از شناسایی سوژه های خود با معرفی خود به عنوان مامور اینترپل و ارائه اسناد تقلبی با اعلام اینکه وجه نقد همراه رانندگان دلار و ارز تقلبی است وجوهات و اوراق بهادار همراه آنان را به بهانه بررسی اخذ و مبادرت به فرار از محل می کردند.

  فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای شناسایی سارقان آغاز و با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر پس از چندین شبانه روز تلاش بی وقفه و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت همه متهمان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از استان های همجوار دستگیر شدند.

  سردار طراقیه با اشاره به اعتراف متهمان به سه فقره سرقت با این شیوه در استان های مختلف تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته همه مالباختگان پرونده شناسایی و ضمن کشف دو دستگاه خودرو، مقدار قابل توجهی دلار، یورو، دینار و درهم، یک قطعه کارت شناسایی جعلی اینترپل، یک بطری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامورنماهایی که رانندگان خارجی را خفت می کردند، دستگیر شدند

مامورنماهایی که رانندگان خارجی را خفت می کردند، دستگیر شدند