مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 11:422022-06-17سياسي

معاون قوه قضاییه: بانک اطلاعاتی آسیب ها و جرایم تکمیل شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بر تکمیل بانک اطلاعاتی آسیب ها و جرایم و بهره برداری های ذی ربط تأکید کرد و گفت: فقدان بانک اطلاعاتی سبب تنوع آمارها و موجب بروز خطا و یا کاهش دقت در آسیب شناسی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در ادامه سفرهای استانی مسؤولان قضایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به استان قم سفر کرد و از نزدیک در جریان آسیب ها و مشکلات قضایی این استان قرار گرفت.

اصغر جهانگیر در ابتدا از نمایشگاه فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان قم دیدن کرد و حجت الاسلام یزدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم به توضیح محتوای غرفه ها و سبک برگزاری کارگاه ها پرداخت.

در ادامه، فعالان حوزه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی استان با جهانگیر دیدار و گزارش عملکرد خود در زمینه پیشگیری را ارائه دادند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در جمع مسؤولان دستگاه قضا و فعالان حوزه پیشگیری در استان قم گفت: معاونت پیشگیری برای مقابله با آسیب ها باید در ابتدا آسیب شناسی کند؛ این آسیب شناسی باید به نحوی باشد که در نهایت یک مجموعه و بسته کامل از آسیب ها و ناهنجاری ها به دست آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قوه قضاییه: بانک اطلاعاتی آسیب ها و جرایم تکمیل شود

معاون قوه قضاییه: بانک اطلاعاتی آسیب ها و جرایم تکمیل شود