مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 09:222022-06-16اقتصادي

سرمایه گذار چینی پای کار تکمیل راه آهن رشت آستارا آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد اسحاقی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی مشکلات مهم استان می تواند با مشارکت بخش خصوصی برطرف شود، اظهار کرد: مشکلات مهمی در گیلان وجود دارد که بخش خصوصی انتظار حل آن را دارد، لذا باید چالش ها در جلسات مختلف بررسی و سپس راهکارها مشخص شود.

  وی با تأکید بر لزوم اجرایی شدن مصوبات جلسات شورای گفت وگوی بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی باید به طور جد پیگیر اجرایی شدن مطالبات قبل باشد زیرا مطالبات بخش خصوصی با پیگیری ها حل خواهد شد.

  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان یکی از نیازهای این استان را جذب 100 درصدی اعتبارات دانست و افزود: مدیران دستگاه های استان باید برنامه و بودجه خود را رصد کنند تا سهم گیلان از دست نرود.

  اسحاقی با اشاره به نگرانی های موجود در خصوص توسعه صادرات غیرنفتی و راه آهن گیلان بیان کرد: اخیرا با یک سرمایه گذار چینی مکاتباتی شده و تفاهم نامه هم به زودی امضا می شود تا راه آهن آستارا تکمیل شود.

  وی یکی از ظرفیت های استان را صادرات گل و گیاه دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود استان گیلان نباید از تجار دیگر عقب بماند لذا لازم است میزان فعالیت تجاری استانی دقیق محاسبه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذار چینی پای کار تکمیل راه آهن رشت آستارا آمد

سرمایه گذار چینی پای کار تکمیل راه آهن رشت آستارا آمد