مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 07:372022-06-16سياسي

رییسی: اصفهان مهد پرورش عالمان و سرداران رشید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز در بیست و پنجمین سفر استانی در بدو ورود به اصفهان در سخنانی اظهار کرد: توفیقی است برای من وهمکارانم که در استان اصفهان و خداوند را شاکرم.

وی افزود: عرض سلام خدمت مردم عزیز استان اصفهان، مسؤولان استان اصفهان وخانواده معظم شهدا دارم.

رییسی گفت: استان اصفهان استان ایثار و شهادت، استان علم وفرهنگ و هنر، استان دین مداری و لایتمداری است و حقیقتا مهد پرورش فلاسفه و عالمان و سرداران رشید ودلاوران بسیاری است.

رییس جمهور ادامه داد: استان اصفهان استان ایثار و شهادت، علم و فرهنگ و هنر، دین مداری و ولایت مداری است، مهد پرورش فلاسه و حکما، سرداران رشید و دلاوران بسیاری است که نه فقط برای استان اصفهان بلکه برای کشور افتخار است؛ استان اصفهان سرزمین استعدادها است، استعدادهای بسیاری در این استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: این استان در دفاع مقدس مثال زدنی است، 23 هزار شهید استان اصفهان  و قریب به 50 هزار ایثارگر اصفهان، گواه بر این است که استان اصفهان، استان انقلاب و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و این نکته برای همه و مسؤلان مسؤولیت آفرین  است.

رییسی بیان داشت: باید توجه خاصی نسبت به این استان داشت، مردم رنج نبیند و مشکلات آن ها را اذیت نکند؛ در استان اصفهان مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اصفهان مهد پرورش عالمان و سرداران رشید است

رییسی: اصفهان مهد پرورش عالمان و سرداران رشید است