مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 15:322022-06-15سياسي

کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه امام خمینی (ره) به زمین زده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با حضور آیت الله عابدینی، امام جمعه قزوین و نماینده، - کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه امام خمینی (ره) به زمین زده شد کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه در استان، هیئت رییسه و جمعی از اساتید و کارمندان دانشگاه به زمین زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با حضور آیت الله عابدینی، امام جمعه قزوین و نماینده، ولی فقیه در استان، هیات رییسه و جمعی از اساتید و کارمندان دانشگاه به زمین زده شد.

قاسم زاده، سرپرست دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، احداث خوابگاه دانشجویان متاهل ایرانی را در راستای حمایت از ازدواج و جوانی جمعیت و آسان کردن شرایط ازدواج دانشجویان دانست و افزود: نظر به حمایت ویژه دولت از طرح حمایت از ازدواج و جوانی جمعیت، احداث این مجموعه خوابگاهی برنامه ریزی شده است.

سرپرست دانشگاه در این مراسم با بیان این که ازدواج دانشجویی در کشور به الگویی برای ازدواج آسان تبدیل شده است، گفت: آمار و مطالعات بیانگر این است که ازدواج های دانشجویی از با ثبات ترین ازدواج ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه امام خمینی (ره) به زمین زده شد

کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه امام خمینی (ره) به زمین زده شد