مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 12:272022-06-15اقتصادي

3 رویکرد جدید سازمان توسعه تجارت برای توسعه همکاری های تجاری


معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: این سازمان برای توسعه همکاری های تجاری 3 رویکرد جدید دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس سید احمدرضا علایی طباطبایی امروز در نشست مجمع اتاق های مشترک بازرگانی ایران و عمان که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، با اشاره به تغییر رویکرد سازمان توسعه تجارت ایران در برقراری روابط تجاری گفت: یکی از رویکردهای این سازمان تغییر رویکرد سیاست تجارت خارجی کشور است به این مفهوم که در کشورهای حاشیه خلیج فارس به دنبال متنوع سازی روابط خارجی با کشورهای همسایه هستیم.

  معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران، افزود: بنابراین با توجه به ظرفیت تجاری بین دو کشور ایران و عمان انتظار داریم حجم روابط خارجی افزایش یابد زیرا آمار و ارقام تجاری بین دو کشور بسیار کمتر از ظرفیت واقعی بین دو کشور است.

  وی اظهار داشت: با توجه به رویکرد جدید برنامه ما برای توسعه روابط تجاری ایران و عمان یک برنامه ویژه است و تلاش های زیادی نیز در این راستا انجام شده است.

  علایی طباطبایی اظهار داشت: رویکرد دوم ما در سازمان توسعه تجارت تغییر نگاه به بخش خصوصی است، ارتقا تجارت بر عهده شرکت های خصوصی است و نقش دولت تسهیل گری است اما این رویکرد در حد لزوم نبوده لذا می خواهیم اتاق های مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 رویکرد جدید سازمان توسعه تجارت برای توسعه همکاری های تجاری

3 رویکرد جدید سازمان توسعه تجارت برای توسعه همکاری های تجاری