مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 17:522022-06-12سياسي

هر چه سریع تر پیگیری های لازم برای استرداد متهم فراری انجام شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هر چه داریم همه از آن خداست درست مانند آزادسازی خرمشهر که امام خمینی (ره) فرمودند: - جانشین فراجا در خصوص پرونده صندوق امانات بانک ملی مطرح کرد.

هر چه سریع تر پیگیری های لازم برای استرداد متهم فراری انجام شود جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به فرار یکی از متهمان پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی گفت: هر چه سریع تر پیگیری های لازم برای استرداد متهم گریخته از کشور همسایه انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هر چه داریم همه از آن خداست درست مانند آزادسازی خرمشهر که امام خمینی (ره) فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد، در خصوص اجرای موفقیت آمیز عملیات همکاران که طی 48 ساعت از زمان اطلاع پلیس از سرقت منجر به انهدام باند سارقان صندوق امانات بانک ملی شد نیز باید گفت که این موفقیت با اذن خدا و عنایت الهی رخ داده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: به مدیریت مجموعه فاتب از سردار رحیمی و همه همکاران تا کارآگاهان و سایر پلیس های مرتبط با این پرونده به پاس تلاش و زحمات بی شائبه ای که متحمل شدند و هوشمندانه اقدام کردند خداقوت گفته و از صمیم قلب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر چه سریع تر پیگیری های لازم برای استرداد متهم فراری انجام شود

هر چه سریع تر پیگیری های لازم برای استرداد متهم فراری انجام شود