مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-03سياسي

کرونا را با همان روحیه فتح خرمشهر مهار کردیم


عضو هیأت رییسه مجلس با تقدیر از وزیر و مسؤولان وزارت بهداشت گفت: با همان روحیه ای که جوانان ابتدای انقلاب، خرمشهر را فتح کردند، جوانان امروز توانستند کرونا را مهار کنند.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا، اظهار کرد: بنده به دولت آقای رییسی و وزارت بهداشت به خاطر این موفقیت تبریک عرض می کنم.

وی با تقدیر و تشکر از مسؤولان وزارت بهداشت و نظام سلامت، افزود: با همان روحیه ای که جوانان ابتدای انقلاب توانستند خرمشهر را فتح کنند، جوانان امروز هم توانستند کرونا را مهار کنند.

عضو هیأت رییسه مجلس اظهار کرد: با وجود همه تحریم ها، اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا و متحدانش در ابتدای شیوع کرونا و در ادامه کار با تکیه بر جوانان و شرکت های دانش بنیان، توانستیم نسبت به مهار و کنترل بیماری کرونا اقدام کنیم.

 حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا ما حتی در بحث تأمین ماسک پارچه ای نیز با محدودیت و مشکل مواجه بودیم اما امروز 6 شرکت در ایران کار تولید واکسن کرونا را انجام می دهند و ما علاوه بر تأمین نیاز داخلی قادر به رفع نیاز کشورهای دوست در این زمینه نیز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا را با همان روحیه فتح خرمشهر مهار کردیم

کرونا را با همان روحیه فتح خرمشهر مهار کردیم