مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-30سياسي

زیرساخت های اقامتی قروه تقویت شود


قروه یک شهرستان فرهنگی است اما به دلیل ضعف زیرساخت های اقامتی نمی تواند میزبان رویدادهای بزرگ در این عرصه باشد لذا باید این عرصه تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عابدین رستمی یکشنبه شب در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان قروه اظهار داشت: کردستان یک استان کامل مقاوم در عرصه فرهنگ بوده و حتی طرح های ضد فرهنگی رضاخان نیز نتوانست که مبحث حجاب و عفاف را در این استان خدشه دار کند.

وی افزود: شهرستان قروه هم به عنوان دروازه استان کردستان فرهنگ های زیادی را توانسته است در خود حفظ کند و بخشی از آن مسائل آیین های دینی است.

امام جمعه قروه اظهار کرد: امسال به حول و قوه الهی چهاردهمین دوره کنگره شعر عاشورایی برگزار خواهد شد و از تمامی مدیران شهرستانی و استانی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی که توانستند این علم را 14 سال پیاپی بالا نگه دارند، تشکر می کنیم.

حجت الاسلام رستمی افزود: نواقصی در این حوزه ما داریم که بخش عمده آن خارج از اداره کل ارشاد بوده و آن هم مسئله زیرساخت است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه زیرساخت اقامتی برای شهرستان نداریم و در حوزه کیفیت بخشی انتظار داریم که این عزیزان کمک بیشتری به این کنگره داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های اقامتی قروه تقویت شود

زیرساخت های اقامتی قروه تقویت شود