مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-29سياسي

بخشنامه وزیر کشور به استانداران/ بهره برداری از ساختمان های غیرایمن متوقف شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در بخشنامه ای خطاب به استانداران سراسر کشور، بر لزوم رعایت مقررات ملی ساختمان، ضوابط شهرسازی، - وزیر کشور تاکید کرد: استانداران با ظرفیت های قانونی، بهره برداری از ساختمان های ناایمن را متوقف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در بخشنامه ای خطاب به استانداران سراسر کشور، بر لزوم رعایت مقررات ملی ساختمان، ضوابط شهرسازی، ایمنی و اصول فنی و کنترل ساخت و ساز ها تاکید کرد.

وی در این بخشنامه از استانداران خواست، با استفاده از ظرفیت های قانونی، ضمن برخورد با تخلفات ساختمانی، از بهره برداری ساختمان های ناایمن جلوگیری کنند.

در بخشنامه وزیر کشور آمده است:حوادث فروریختن چند ساختمان بلندمرتبه در سال های اخیر از جمله حادثه برج متروپل در آبادان، لزوم توجه و نظارت مسئولان و سازمان های ذیربط را به رعایت اصول فنی و ایمنی در تمامی مراحل ساخت و ساز، بیش از پیش ضروری ساخته است.

وی در این بخشنامه از استانداران خواسته است پیرو دستور موکد رییس جمهوری محترم، با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود از جمله سازمان های نظام مهندسی، شهرداری ها، دهیاری ها، بخشداری ها، اتحادیه های صنفی، ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دادگستری و سایر دستگاه های ذیربط، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه وزیر کشور به استانداران/ بهره برداری از ساختمان های غیرایمن متوقف شود

بخشنامه وزیر کشور به استانداران/ بهره برداری از ساختمان های غیرایمن متوقف شود