مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:172022-05-29فرهنگي

نمایش فیلم کوتاه «مهاجر» در 14 جشنواره بین المللی


به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه مهاجر The Settler به کارگردانی زهرا میرزایی تا کنون در 14 جشنواره مختلف در کشور هایی همچون آمریکا، انگلستان، - فیلم کوتاه مهاجر به کارگردانی زهرا میرزایی در 14 جشنواره بین المللی حضور داشته است.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه مهاجر The Settler به کارگردانی زهرا میرزایی تا کنون در 14 جشنواره مختلف در کشور هایی همچون آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، روسیه، ترکیه، ایتالیا، ونزوئلا، و هند به نمایش در آمده و در برخی از جشنواره ها نامزد شده و جایزه کارگردانی نیز دریافت کرده است.

مهاجر که به زبان انگلیسی و اسپانیایی ساخته شده است با همکاری ترکیبی از عوامل ایرانی و آمریکایی مقابل دوربین قرارگرفته است و داستان مردی لاتین تبار به نام خوان را دنبال می کند که خانواده خود را رها کرده و به امید زندگی بهتر به ایالات متحده مهاجرت کرده است.

در حالی که او سخت کار می کند و هدفش ساختن آینده اش است، با مبارزات اجتماعی و عاطفی روبرو می شود.

این فیلم تاکنون در جشنواره های بین المللی گریفیکس کانادا (نامزد بهترین فیلم کوتاه)، جشنواره بین المللی بردرم ترکیه (برنده جایزه کارگردانی در بخش کوتاه)، جشنواره بین المللی برزیل (نامزد بهترین فیلمنامه)، جشنواره بین المللی الترنتیو کانادا (نامزد بهترین فیلم درام کوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم کوتاه «مهاجر» در 14 جشنواره بین المللی

نمایش فیلم کوتاه «مهاجر» در 14 جشنواره بین المللی