مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 19:572022-05-28سياسي

استقرار 4 زندان بزرگ موجب افزایش مهاجرت به البرز شده است


استقرار چهار زندان بزرگ در استان، خانواده های بسیاری از زندانیان را از سایر شهرها و روستاها به اطراف این زندان ها می کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی عبداللهی عصر شنبه در دیدار با نیکوکاران فعال در حوزه اشتغالزایی و مهارت افزایی برای افراد آسیب دیده و در معرض آسیب که در سالن جلسات حوزه برگزار شد، اظهار کرد: به طور قطع تنوع اقوام و گروه ها همراه با همگرایی و وحدت برای البرز یک موهبت بزرگ محسوب می شود.

وی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از افراد ضعیف جامعه که در شهر یا روستای خود اشتغال مناسبی ندارند با هدف زندگی بهتر به تهران و کرج مهاجرت می کنند و در حواشی این استان های بزرگ ساکن می شوند.

عبداللهی گفت: از سوی دیگر نیز استقرار چهار زندان بزرگ در استان، خانواده های بسیاری از زندانیان را از سایر شهرها و روستاها به اطراف این زندان ها می کشاند.

وی افزود: این افراد عموماً فاقد مهارت هستند و سرمایه ای نیز برای کسب و کار ندارند بنابراین باید تحت آموزش های مختلف قرار گیرند و از سوی نهادهای مربوطه و انجمن های خیری مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار البرز گفت: باید شرایطی ایجاد شود که زنان سرپرست خانوار، آسیب دیده و در معرض آسیب، مهارت های لازم را پیدا کنند و با پشتیبانی های لازم نسبت به فروش محصولات خانگی خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 4 زندان بزرگ موجب افزایش مهاجرت به البرز شده است

استقرار 4 زندان بزرگ موجب افزایش مهاجرت به البرز شده است