مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 19:522022-05-28پزشكي

افزایش مراقبت های مرزی برای شناسایی آبله میمون


وزیر بهداشت با بیان اینکه آبله میمون، بیماری جدیدی نیست و بیشتر عوارض این بیماری، پوستی است، گفت: میزان مرگ و میر آن قابل مقایسه با کرونا نیست؛ بنابراین نباید در خصوص این بیماری در مردم نگرانی ایجاد کرد .

در ایران چندین مورد مشکوک برای آزمایش به انستیتو پاستور ارسال شده و تا کنون هیچ موردی از تشخیص این بیماری در کشور، گزارش نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراقبت های مرزی برای شناسایی آبله میمون توسط کارشناسان بهداشتی افزایش یافت.

خوشبختانه کرونا باعث تقویت زیرساخت های کشور شد؛ به طوری که در حال حاضر 6 مجموعه تولید واکسن داریم که نه تنها برای کرونا بلکه برای پیشگیری و مقابله با هر ویروسی قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز قادریم برای مقابله با تهدیدهای ویروسی در جهان، واکسن تولید کنیم که این ناشی از تلاش های شبانه روزی دانشمندان کشور است، تصریح کرد: در مجمع جهانی بهداشت علاوه بر ارائه گزارشی از موفقیت های ایران در کنترل کرونا، بر دستیابی به دانش فنی و ابزار ساخت واکسن کرونا در ایران تاکید کردم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران از کشورهای موفق در کنترل کرونا است، ادامه داد: یکی از دلایل موفقیت ما این بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراقبت های مرزی برای شناسایی آبله میمون

افزایش مراقبت های مرزی برای شناسایی آبله میمون