مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 18:472022-05-28بين الملل

اختلاف قاهره و تل آویو بر سر برگزاری راهپیمایی پرچم


برخی منابع از تماسهای مقامات مصری و بین المللی به منظور قانع کردن صهیونیستها به منظور تغییر مسیر برگزاری راهپیمایی پرچم خبر دادند و اینکه نتیجه ای نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رای الیوم در گزارشی به رایزنی های عربی و بین المللی با سران رژیم صهیونیستی به منظور قانع کردن آنها برای تغییر مسیر برگزاری راهپیمایی پرچم خبر داد و اینکه این تماس ها و رایزنی ها راه به جایی نبرده است.

رای الیوم به نقل از منابع بلندپایه خبر داد که مصر و قطر در این زمینه نقش مهمی دارند و طی چند ساعت گذشته نیز تماسهایی با مسئولان صهیونیست برقرار شده است تا این رژیم، مردم و مقاومت فلسطین را تحریک نکند و مسیر این راهپیمایی را تغییر دهد.

به گفته این منابع، تمامی این تماسها شکست خورده و طرف اسراییلی به قطر و مصر رسما اعلام کرده است که به هیچ وجه حاضر نیست، مسیر راهپیمایی را تغییر دهد؛ هر چند که فشارهای خارجی زیادی در این زمینه وجود داشته باشد.

این منابع با بیان اینکه نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر این مسئله اصرار دارد، تأکید کردند، بر سر راهپیمایی صهیونیستها، اختلافاتی بین قاهره و تل آویو به وجود آمده است؛ به نحوی که تماس اخیر بین طرفین، شامل هشدارهایی درباره نتایج این راهپیمایی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف قاهره و تل آویو بر سر برگزاری راهپیمایی پرچم

اختلاف قاهره و تل آویو بر سر برگزاری راهپیمایی پرچم