مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 17:122022-05-28حوادث

گردگیری اراذل در شهرری/ پلیس همه را کت بست و برد


فرمانده انتظامی شهرستان ری جزییات نزاع دسته جمعی اراذل و اوباش و چگونگی دستگیری آنها را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 6 نفر از عاملان اصلی درگیری در میدان معلم شهرری با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس ری خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی خبر واصله از سوی مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری 131 شهرری به محل اعزام شدند.

وی افزود : در بدو ورود ، مأموران تعدادی از اراذل و اوباش را در حال درگیری با یکدیگر با استفاده از سلاح سرد قمه و چاقو مشاهده کرده و طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه 6 نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر و تعدادی قمه و چاقو از آنها کشف کردند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه تمامی متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری بودند، خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده، متهمان علت نزاع و درگیری را اختلافات قبلی بین طرفین و چشم تو چشم بیان کردند که پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد : شهرستان ری جای اوباشگری و حضور اراذل و اوباش نیست و هر شخص و یا اشخاصی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردگیری اراذل در شهرری/ پلیس همه را کت بست و برد

گردگیری اراذل در شهرری/ پلیس همه را کت بست و برد