مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:272022-05-28بين الملل

کرملین: «پوتین» درباره ادامه پمپاژ تسلیحات به اوکراین هشدار داد


دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در بیانیه ای اعلام کرد: «پوتین» در تماس تلفنی با شولتز و ماکرون، در خصوص ادامه پمپاژ تسلیحات به اوکراین و بی ثباتی های متعاقب آن هشدار داد.

- دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در بیانیه ای اعلام کرد: پوتین در تماس تلفنی با شولتز و ماکرون، در خصوص ادامه پمپاژ تسلیحات به اوکراین و بی ثباتی های متعاقب آن هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز شنبه در بیانیه ای از رایزنی تلفنی رییس جمهور روسیه با همتای فرانسوی خود به همراه صدراعظم آلمان خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی فتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص آمده است: ولادیمیر پوتین (رییس جمهور روسیه)، امانوئل ماکرون (رییس جمهور فرانسه) و اولاف شولتز (صدر اعظم آلمان) طی تماسی تلفنی در خصوص تحولات جاری و وضعیت اوکراین گفتگو و تبادل نظر کردند.

بیانیه کرملین در این باره اضافه می کند: پوتین در گفتگو با ماکرون و شولتز به ماهیت خطرناک پمپاژ مداوم تسلیحات غربی به اوکراین اشاره کرد و در خصوص خطرات بی ثباتی منطقه در صورت تداوم این روند، هشدار داد.

این بیانیه اضافه می کند: پوتین با ماکرون و شولتز تلفنی گفتگو کرد و آنها را در خصوص تلاش های در جریان برای برقراری یک زندگی مسالمت آمیز در ماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: «پوتین» درباره ادامه پمپاژ تسلیحات به اوکراین هشدار داد

کرملین: «پوتین» درباره ادامه پمپاژ تسلیحات به اوکراین هشدار داد