مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:072022-05-28سياسي

شرکت 180 نفر در رویداد استارتاپی کشاورزی در ایلام


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ایلام گفت: 180 نفر در رویداد استارتاپی کشاورزی در دانشگاه ایلام شرکت کرده اند و بیش از 80 ایده نیز در این رویداد وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمدمهدی احمدی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ایلام در مراسم افتتاحیه رویداد استارتاپی کشاورزی که عصر امروز در دانشگاه برگزار شد، گفت: این رویداد سه روزه با هدف ایجاد شوق و اشتیاق در بین دانشجویان رشته کشاورزی با همکاری پارک علم و فناوری ایلام و سازمان جهاد کشاورزی استان در سال قبل طراحی و به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار می شود.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رشد قابل توجهی در تولید علم و دانش به وجود آمده است رتبه 15 در تولید و پژوهش و رشد علمی 11 برابری نسبت به دنیا را در اختیار داریم.

  معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ایلام ادامه داد: رشد علمی باید متناسب با رشد فناوری باشد ولی در حوزه فناوری و نوآوری رتبه 60 دنیا را در اختیار داریم که این نشان دهنده این است که ما باید با ساز و کار و برنامه های جدیدی وارد این عرصه شویم که بتوانیم این رشد را تبدیل به ثروت و رفاه اجتماعی برای ملت کنیم.

احمدی گفت: دانشگاه ایلام و دانشکده کشاورزی و دامپروری قدمتی 50 ساله دارد و یکی از قویترین دانشکده های کشور است ولی بیشترین نرخ بیکاری در رشته کشاورزی که ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 180 نفر در رویداد استارتاپی کشاورزی در ایلام

شرکت 180 نفر در رویداد استارتاپی کشاورزی در ایلام