مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 15:022022-05-28حوادث

پلیس: انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور


در این خصوص 7 متهم دستگیر و 6 دستگاه خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

- در این خصوص 7 متهم دستگیر و 6 دستگاه خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار رحیم جهانبخش ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی با اقدام گسترده عملیاتی، اعضای باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور را شناسایی و منهدم کند، افزود: پلیس مبارزه استان با اقدام گسترده عملیاتی و فنی موفق شد، یک باند فعال قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور را که در چندین استان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند، شناسایی و منهدم کند.

وی ادامه داد: در این راستا بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر به ارزش بیش از 600 میلیارد ریال کشف و ضبط شده است که بخش قابل توجهی از این مواد، هرویین فشرده است.

سردار جهانبخش عنون کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که قص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور

پلیس: انهدام بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور