مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 11:272022-05-28دانش

روند جذب مدرسان خبره دانشگاه علمی کاربردی تشریح شد


معاون آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی روند جذب مدرسان خبره این دانشگاه را تشریح کرد.

- اصغر کشت کار معاون آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه روند جذب مدرس خبره این دانشگاه از مراکز آغاز می شود، گفت: مدرس خبره مدرسی است که ممکن است مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری نداشته باشند اما در رشته خود متبحر هستند.

وی گفت: در حال حاضر حدود 34 هزار مدرس در 917 رشته و 570 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال فعالیت هستند که از حدود 34 هزار مدرس دانشگاه، حدود 2 هزار نفر مدرس خبره هستند.

  کشت کار افزود: پرونده مدرسان خبره دانشگاه جامع علمی کاربردی در مراکز این دانشگاه تشکیل می شود، با توجه به ماموریت دانشگاه جامع این مدرسان لازمه فعالیت و آموزش دانشگاه هستند و بعضا ما باید پیگیر حضور آنها در دانشگاه باشیم.

وی با بیان اینکه روند جذب مدرسان خبره، با روند جذب سایر مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی متفاوت است و کمیته های جذب و هیئت ممیزه جداگانه ای دارند، گفت: پذیرش مدرس خبره دانشگاه جامع می تواند 3 برابر نیاز باشد تا مراکز برای جذب آنها مشکل نداشته باشند، تشکیل پرونده این مدرسان در مراکز دانشگاه صورت می پذیرد و مراکز اعلام نیاز خود را به واحدهای استانی ارسال می کنند و ارزیابی اولیه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند جذب مدرسان خبره دانشگاه علمی کاربردی تشریح شد

روند جذب مدرسان خبره دانشگاه علمی کاربردی تشریح شد