مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 08:222022-05-28فرهنگي

فیلم سازان موبایلی مستعد با برگزاری جشنواره ها شناخته می شوند


داور جشنواره فیلم های کوتاه موبایلی «60 ثانیه در نصف جهان» معتقد است با برگزاری چنین جشنواره هایی مسیر کار افراد مستعد در حوزه فیلم سازی موبایلی بسیار هموارتر می شود.

- اصفهان - داور جشنواره فیلم های کوتاه موبایلی 60 ثانیه در نصف جهان معتقد است با برگزاری چنین جشنواره هایی مسیر کار افراد مستعد در حوزه فیلم سازی موبایلی بسیار هموارتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: با توجه به اینکه اصفهان در سال جاری میزبان تعداد قابل توجهی از گردشگران بوده است تلاش ما بر این بود که اصفهان با فیلم های موبایلی جوری دیگر دیده شود که در این راستا اولین جشنواره فیلم های موبایلی با ارسال بیش از 500 اثر برگزار شد.

این مستندساز افزود: عمده مخاطبان جشنواره رنج سنی 16 تا 35 سال بودند که دید جالبی به اصفهان داشتند و دیدگاه خلاقانه ای به اصفهان داشتند و بعضی آثار با وجود امکانات کم ایده پردازی خوب و نگاه جدیدی داشتند که باعث شد توجه ما به این آثار جلب شود و در نهایت سه اثر به عنوان آثار برتر و سه اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی ادامه داد: موضوع مهم در چنین جشنواره هایی ایده های جدید است که می تواند فضا و بستر خوبی برای کسب استعدادهای جدید باشد، زیرا با توجه به محدودیت های این حوزه از جمله کمبود آموزشگاه ها و قرار نگرفتن در سبد فرهنگی خانواده ها چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم سازان موبایلی مستعد با برگزاری جشنواره ها شناخته می شوند

فیلم سازان موبایلی مستعد با برگزاری جشنواره ها شناخته می شوند