مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 18:522022-05-27بين الملل

آمریکا تحریم های جدیدی را علیه کره شمالی اعمال کرد


وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه تحریم هایی را علیه یک فرد و سه نهاد که مدعی ارتباط آنها با برنامه موشکی کره شمالی بوده، اعمال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آمریکا روز جمعه تحریم هایی را علیه دو بانک روس و یک شرکت کره شمالی و یک فرد اعمال کرد و مدعی شد که این فرد و نهادها از برنامه تسلیحات کره شمالی حمایت می کنند.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه خود اعلام کرد که شرکت بازرگانی ایر کویو و همچنین موسسات مالی روسیه ای فار ایسترن بانک و بانک اسپوتنیک را به دلیل مشارکت در تامین مالی و ایجاد درآمد برای سازمان های کره شمالی تحت تحریم قرار داده است.

واشنگتن همچنین جونگ یونگ نام را که نماینده شرکت SANS کره شمالی در بلاروس بوده و به زعم آمریکا از سازمان های کره شمالی که مرتبط با توسعه موشک های بالستیک این کشور هستند حمایت می کند، تحت تحریم قرار داد.

نمایندگی کره شمالی در سازمان ملل به درخواست ها درباره تحریم های جدید پاسخی نداده است.

تحریم های جدید آمریکا در حالی صورت می گیرد که چین و روسیه بامداد جمعه (به وقت تهران) پیش نویس قطعنامه امریکا که خواستار تشدید تحریم های سازمان ملل علیه کره شمالی به دلیل آزمایش های موشکی جدید این کشور بود را وتو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تحریم های جدیدی را علیه کره شمالی اعمال کرد

آمریکا تحریم های جدیدی را علیه کره شمالی اعمال کرد