مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-27سياسي

عدالت و استقلال جامعه بادخالت نمایندگان در انتصابات آسیب می بیند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: عدالت، عزت و استقلال جامعه با دخالت نمایندگان در انتصابات آسیب می بیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: طبق فرموده این امام بزرگوار بداخلاقی و خیانت در امانتداری یکی از آسیب های گرانی و فقر است.

وی نگهبانی از معیشت و سفره مردم را یکی از مهم ترین وظایف دولت در شرایط فعلی دانسته و افزود: نیاز است با تدبیر دولت مردم روزهای پیش رو با ارامش بگذرانند تا فشار معیشتی بر روی مردم کاهش یابد.

امام جمعه قزوین همراهی مردم در جراحی اقتصادی دولت را ستودنی دانست و عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح شجاعانه دولت دست مفسدان و غارتگران بیت المال کوتاه و زندگی مردم رونق بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنانی همچون انگلیس، آمریکا و صهیونیست ها همواره تلاش می کنند تا ملت را در برابر دولت و نظام قرار دهند، تصریح کرد: بصیرت مردم همیشه خنثی کننده فتنه دشمنان این نظام و مردم بوده است.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: تحقق اشتغال پایدار و پایان مشکلات مردم در سایه همدلی، فکر و اندیشه و انصاف مردم محقق می شود و بدون شک به زودی به آن دست پیدا خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت و استقلال جامعه بادخالت نمایندگان در انتصابات آسیب می بیند

عدالت و استقلال جامعه بادخالت نمایندگان در انتصابات آسیب می بیند