مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-27بين الملل

طعنه «مقتدی صدر» به سیاست های دوگانه غرب


رهبر جریان صدر در بیانیه ای که گفته می شود در واکنش به موضع گیری آمریکا در قبال جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی صادر شده، سیاست های دوگانه غرب را زیر سؤال برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقتدی صدر رهبر جریان صدر در عراق، بعدازظهر امروز (جمعه)، بیانیه ای در ارتباط با جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی صادر کرد.

منابع عراقی می گویند که این بیانیه در واکنش به بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان عراق صادر شده است.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع )، متن این بیانیه بدین شرح است:     باسمه تعالی (یهود)ستیزی ممنوع است!!! و عادی سازی روابط الزامی!!! کشتار نمازگزاران در مساجد نیوزیلند و.

تروریسم نیست!!! اسلام ستیزی با سوزاندن قرآن ها، ممنوعیت حجاب، اجبار به تصویب قانون همجنبس بازان که در تمام شریعت ها ممنوع است، تروریستی توصیف کردن اسلام ممنوع نیست و وظیفه است!!! عدم بازگشایی سفارتخانه برای برخی کشورها الزامی نیست!! و مقاومت در برابر اشغالگران تروریسم است!!!!! کوچاندن اجباری عرب ها از قدس و جلوگیری از ورود آن ها اقدامی انسانی است!!! آیا این همان سیاست شماست؟!!! ما از اقلیت های مسیحی و یهودی محافظت می کنیم در حالی که شما عرب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعنه «مقتدی صدر» به سیاست های دوگانه غرب

طعنه «مقتدی صدر» به سیاست های دوگانه غرب