مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-27سياسي

جایگاه مسئولان برای باز کردن گره کار مردم است


این صندلی و جایگاه مدیران و مسئولان برای باز کردن گره کار مردم است اما تا زمانی که معیار بازدهی نظام اداری تاثیرگذاری و رفع مشکلات مردم نباشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: نقش امام صادق(ع) در اعتلای معنویت و فضائل اخلاقی در جامعه بسیار قابل توجه است؛ چرا که این امام بزرگوار در برهه خاصی از زمان به امامت برگزیده شدند.

  وی با بیان شرایط دوران امام صادق(ع) گفت: نخستین شرایط این امام بزرگوار انتقال قدرت از امویان به عباسیان بود که در این شرایط امام صادق(ع) برای ترویج فرهنگ غنی اسلام در جهت امور مسلمین گام های مبنایی و اثرگذار برداشتند.

  امام جمعه موقت شیراز نکته دیگر از شرایط این امام بزرگوار را ترجمه متون ایرانی و یونانی به عربی عنوان کرد که به نهضت ترجمه نام گرفته است و کرسی های نظریه پردازی و تدریس در جهان اسلام بر این اساس برپا شد.

  وی افزود: در این میان برخی از گروه ها اقدام به اختلاط در مباحث علمی بین نظریات ترجمه شده و مبانی اسلام کردند، اما امام صادق(ع) با برپایی کرسی های تدریس و آزاداندیشی با علم لدنی الهی خود به مقابله با این نحله ها و گروه های فکری پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه مسئولان برای باز کردن گره کار مردم است

جایگاه مسئولان برای باز کردن گره کار مردم است