مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-27سياسي

دولت نظارت بر بازار را افزایش دهد


ضروری است که دولت نظارت بر بازار را افزایش دهد و با متخلفان برخورد جدی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا درایتی که داشتند امروز این قدرت نامتوازن را برعکس و جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به قدرت اول منطقه کرده اند.

وی در ادامه با تسلیت جان باختگان مجتمع مترو پول در آبادان گفت: از دولت از قوه قضاییه با عوامل پیدا و پنهان این حادثه که باعث بروز این فاجعه شده است برخورد قاطع شود.

حجت الاسلام هاشمی خطاب به دولت رییسی گفت: از دولت شما انتظار می رود که به صورت شبانه روز به مسائل معیشتی و اقتصادی بپردازید و همچنین با تقویت سازمان تعزیرات با متخلفان به شدت برخورد شود.

وی با بیان اینکه طرح مردمی کردن هدفمند سازی یارانه باعث استرس در جامعه شده است، ادامه داد: از دولت انتظار داریم که در خصوص طرح های اجرایی به درستی تبیین رسانه ای کند.

امام جمعه شاهین شهر از فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه خواست که تمامی امکانات را برای کنترل بازار و برخورد قاطع با متخلفان بسیج کند.

وی به مناسبت های هفته نیز اشاره داشت و گفت: در این هفته روز مبارزه با مصرف دخانیات داریم که سالیانه در کشور ما 50 تا 60 هزار عمر خود را بر اثر مصرف از دست می دهند که باید در این رابطه در خصوص خطرات آن فرهنگ سازی های لازم صورت بپذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نظارت بر بازار را افزایش دهد

دولت نظارت بر بازار را افزایش دهد