مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:572022-05-26سياسي

ثبت نام رزمایش علمی فرهنگی «میقات جوانان انقلاب اسلامی»


موسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی برای دهمین سال متوالی اقدام به برگزاری رزمایش کشوری علمی فرهنگی با عنوان «میقات10» با حضور مسئولین تشکل های دانشجویی و طلاب کشور می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، به نقل از روابط عمومی موسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی ، مهلت ثبت نام طلاب و دانشجویان برای شرکت در رزمایش میقات10 که از ابتدای خردادماه آغاز شده، تا 15 خردادماه ادامه دارد.

رزمایش های علمی فرهنگی میقات به عنوان اولین دوره رفتارسازی در کشور با غنای محتوایی در چهار بعد معرفتی، مهارتی، تشکیلاتی و بصیرتی طرح ریزی گردیده است.

لازم به ذکر است با توجه به تأکیدات ولی امر مسلمین، امام خامنه ای(مدظله العالی) بر ضرورت چهار اقدام تقویت اراده ، تقویت مبانی دینی و ضرورت جهاد تبیین و نیز فوریت ازدواج و موضوع جمعیت ، رزمایش امسال با شعار محوری جنگ جنگ اراده هاست دارای محورهای علمی آموزشی انقلاب اسلامی و جهاد تبیین ، مدیریت  و تشکیلات اسلامی و ازدواج و خانواده انقلابی پیش بینی شده است.

رزمایش علمی فرهنگی میقات 10، از تاریخ 20 تیرماه لغایت 30 تیرماه سال جاری به مدت 11 روز در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تهران، برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام رزمایش علمی فرهنگی «میقات جوانان انقلاب اسلامی»

ثبت نام رزمایش علمی فرهنگی «میقات جوانان انقلاب اسلامی»