مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-26بين الملل

گزارش میدانی روسیه؛ 350 ملی گرای اوکراینی کشته شدند


وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هوانوردی ارتش این کشور در اوکراین، 49 منطقه تمرکز نیروی انسانی و تجهیزات را هدف قرار داد و بیش از 350 ملی گرا کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (پنجشنبه) در حالیکه سه ماه از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین می گذرد، گزارشی میدانی از درگیری ها در اوکراین ارائه کرد و گفت که سامانه های پدافند هوایی روسیه، یک فروند هواپیمای حمل و نقل نظامی با تسلیحات خارجی را در منطقه اودسا سرنگون کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس ، کوناشنکوف در بیانیه ای تصریح کرد: سامانه های پدافند هوایی روسیه یک فروند بالگرد Mi-24 اوکراین را بر فراز روستای گوساروفکا در منطقه خارکیف سرنگون کردند.

یک هواپیمای حمل و نقل نظامی نیروی هوایی اوکراین نیز که حامل مهمات و تسلیحات بود، در منطقه کرمیدوفکا در منطقه اودسا ساقط شد .

بنا بر گفته سخنگوی وزارت دفاع روسیه، سیزده پهپاد اوکراینی نیز در شهرک های زلنیگی در منطقه خرسون، منطقه معابر بزرگ و کوچک، گاوریلوفکا، ویسیلی در منطقه خارکیف، اپیفانوفکا و کروفسک در جمهوری خلق لوهانسک منهدم شد که شامل دو جنگنده ساخت شوروی Tu-143 در نزدیکی روستای ملواتکا در جمهوری خلق دونتسک نیز می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش میدانی روسیه؛ 350 ملی گرای اوکراینی کشته شدند

گزارش میدانی روسیه؛ 350 ملی گرای اوکراینی کشته شدند