مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:522022-05-26بين الملل

تل آویو به دنبال سرپوش گذاشتن بر بحران های داخلی خود است


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که راهپیمایی پرچم تلاشی از سوی تل آویو برای سرپوش گذاشتن بر بحران های داخلی خود است.

- به نقل از الجزیره، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، اقدام رژیم صهیونیستی برای برپایی راهپیمایی پرچم را در راستای تلاش برای صدور بحران های کابینه این رژیم به طرف فلسطینی ارزیابی کرد و گفت این اقدام نشان می دهد که صهیونیست ها در تلاش هستند بر بحران های داخلی خود سرپوش بگذارند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان تاکید کرد که راهپیمایی پرچم و استقرار نیروهای نظامی به منزله اعتراف رژیم صهیونیستی به اشغالی بودن بیت المقدس است.

گفتنی است، نظامیان صهیونیست به منظور برپایی راهپیمایی پرچم تدابیر امنیتی شدیدی در قدس اشغالی و شهرهای اراضی اشغالی 1948 اتخاذ کرده اند.

روزنامه صهیونیستی آحارانوت در این زمینه نوشته است: تل آویو به خاطر نگرانی از وقوع درگیری در جریان راهپیمایی، دستور داده است نیروهای پلیس در بیت المقدس و اراضی اشغالی 1948، در حالت آماده باش قرار گیرند.

طبق اعلام پلیس رژیم صهیونیستی، بیش از 3 هزار نیرو در قدس و صدها نفر دیگر در شهرهای اطراف مستقر شده اند.

شخصیت های فلسطینی تأکید کرده اند که پافشاری صهیونیست ها بر برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی به مثابه اعلام جنگ است و گروه های مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو به دنبال سرپوش گذاشتن بر بحران های داخلی خود است

تل آویو به دنبال سرپوش گذاشتن بر بحران های داخلی خود است