مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 12:222022-05-26بين الملل

زنگ خطر شکست کامل مذاکرات هسته ای و فروپاشی برجام به صدا درآمده؟


روز گذشته رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اظهاراتی را مطرح کرد که به گفته ناظران نشانه ای جدی از احتمال شکست مذاکرات احیای برجام است.

- بین الملل تابناک: روز گذشته رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اظهاراتی را مطرح کرد که به گفته ناظران نشانه ای جدی از احتمال شکست مذاکرات احیای برجام است.

از سوی دیگر، تحرکات و اقدامات خرابکارانه اسراییل و ترور شهید حسن صیاد خدایی، نشانه دیگری از افزایش تنش ها و وقوع سناریوهای بدبینانه است.

احتمال توافق؛ بسیار ضعیف رابرت مالی، نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور ایران و عضو تیم مذاکره کننده این کشور در گفت وگوهای هسته ای، روز چهارشنبه اعلام کرد که چشم انداز رسیدن به یک توافق با ایران در بهترین حالت نیز بسیار ضعیف است .

او در مقابل اعضای کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت که آمریکا همچنان به رد درخواست های غیرمنطقی ایران ادامه خواهد داد و هشدار داد که واشنگتن آماده واکنش در صورت نرسیدن به توافق با تهران است.

مالی که بیش از یک سال است مذاکرات غیرمستقیم آمریکا با ایران را در شهر وین رهبری می کند، افزود که در صورت رسیدن به توافق نیز، ایالات متحده همچنان آماده است تحریم های وضع شده علیه ایران را لغو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر شکست کامل مذاکرات هسته ای و فروپاشی برجام به صدا درآمده؟

زنگ خطر شکست کامل مذاکرات هسته ای و فروپاشی برجام به صدا درآمده؟