مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 08:322022-05-26بين الملل

زلنسکی: پایان جنگ اوکراین به تمایل کشورهای غربی بستگی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از گاردین، ولودیمیر زلنسکی ، در جریان سخنانی ویدئویی در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوییس گفت: - زلنسکی گفت: اگر پوتین واقعیت را درک کند، امکان یافتن راه دیپلماتیک برای خروج از مناقشه وجود دارد و پایان این جنگ به ویژه به تمایل کشور های غربی برای ارائه حمایت های دفاعی بستگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از گاردین، ولودیمیر زلنسکی ، در جریان سخنانی ویدئویی در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوییس گفت: اگر پوتین واقعیت را درک کند، امکان یافتن راه دیپلماتیک برای خروج از مناقشه وجود دارد.

رییس جمهور اوکراین همچنین افزود: اولین گام برای آغاز گفتگو ها با روسیه بازگشت نیرو های روس به خطوط مرزی قبل از شروع تهاجم به اوکراین است.

زلنسکی در ادامه گفت: امروز جنگ برای استقلال و آزادی اوکراین ادامه دارد و پایان این جنگ به ویژه به تمایل کشور های غربی برای ارائه حمایت های دفاعی و مالی لازم به کشورمان بستگی دارد.

ولودیمیر زلنسکی از کشور های غربی خواست که از مخالفت با روسیه در این جنگ ترکیبی نترسند، زیرا شهروندان آن ها در حال حاضر ناچار به شرکت در این جنگ نیستند.

رییس دولت اوکراین تاکید کرد که رییس جمهور فعلی روسیه به طور کامل از تصویر واقعی رویداد های اوکراین و جهان آگاه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: پایان جنگ اوکراین به تمایل کشورهای غربی بستگی دارد

زلنسکی: پایان جنگ اوکراین به تمایل کشورهای غربی بستگی دارد