مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-25اجتماعي

اردبیلی ها در کمک به ستاد عتبات عالیات پیشقدم هستند


مدیر ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل با وجود کرونا و مشکلات مالی و اقتصادی همچنان توانسته اند در کمک به ستاد عتبات عالیات پیشقدم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر همه فعالیت های اجتماعی و مذهبی در دو سال گذشته ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل در سال 1399 موفق به کسب رتبه دوم در بین ستادهای بازسازی عتبات عالیات کشور شده است.

مدیر ستاد عتبات عالیات استان اردبیل بیان کرد: از زمان تشکیل این ستاد تاکنون قالب تعهدات آن در زمینه کمک به بازسازی صحن های مطهر اهل بیت (ع) عتبات عالیات در کشور عراق محقق شده و این ستاد از ستادهای موفق و برتر کشور در انجام تعهدات سالانه است.

هوشیار ادامه داد: ساخت و بازسازی حدود 700 مترمربع از صحن های مطهر اهل بیت (ع) در سال 99 مشارکت شده و در سال قبل نیز مجوز ساخت حدود هزار مترمربع از صحن های حرم حضرت زینب (س) به استان اردبیل داده شده که امیدواریم با کمک خیرین استان هزینه نقدی و غیرنقدی آن نیز تأمین شود.

وی به جایگاه ویژه خلخال در همکاری در بازسازی عتبات اشاره کرد و گفت: اهالی خلخال مبالغ قابل توجهی به بازسازی صحن های مطهر کمک کرده اند، تعهد مالی امسال خلخال به ازای هر نفر 50 هزار ریال تعیین شده که انتظار می رود این امر با همکاری مساجد، تبلیغات موردنیاز از سوی روحانیون کمک های هیأت مذهبی و سایر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیلی ها در کمک به ستاد عتبات عالیات پیشقدم هستند

اردبیلی ها در کمک به ستاد عتبات عالیات پیشقدم هستند