مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-25اقتصادي

اختصاص بیش از 3هزار میلیارد تومان برای طرح های نیمه تمام خیران


معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس گفت: امسال سه هزار و 100 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیران اختصاص یافت.

- ، حمیدرضا تقی پور ظهر چهارشنبه در گردهمایی مدیران عامل مجامع خیرین مدرسه ساز و معاونان مشارکت های مردمی ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مشهد اظهار کرد: امسال رقم های خوبی برای نوسازی مدارس و تکمیل پروژه ها در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس افزود: سه هزار و 100 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیران، پنج هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی و هزار میلیارد تومان برای امکانات آموزش مجازی است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم پای کار آمده است و خیران را هم مشارکت بسیار خوبی دارند که پروژه های نیمه تمام را به پایان برسانیم و پروژه های جدید را شروع کنیم و اگر خیران و دولت پای کار نیایند با بحران های جدی آموزشی و اجتماعی رو به رو خواهیم شد.

باید ظرفیت خیران داخل و خارج کشور را افزایش دهیم در ادامه این گردهمایی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهار کرد: باید ظرفیت 40 هزار نفری خیران داخل و خارج کشور را به 2 برابر افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 3هزار میلیارد تومان برای طرح های نیمه تمام خیران

اختصاص بیش از 3هزار میلیارد تومان برای طرح های نیمه تمام خیران