مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-25سياسي

عملیات آزادسازی خرمشهر آغازی بر فتح الفتوح بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: شهید بزرگوار جهان آرا در زمان سقوط خرمشهر حضور داشت و آرزو  می کرد که آزادی این شهر را ببیند اما عمر او کفاف نداد و به شهادت رسید.

وی افزود: جمله وی همیشه در گوش ها هنوز نجوا می کند که اگر خرمشهر سقوط کرد باز پس می گیریم مواظب باشیم ایمان شما سقوط نکند و چه بسا که خیلی از انسان ها ایمانشان سقوط کرد خیلی ها ادعای جبهه و جنگ و ادعای انقلابی گری داشتند اما آن چنان قلعه ایمان آن ها سقوط کرد که عاقبت به خیر نشد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه مدیون شهیدان هستیم، ادامه داد: بوی تازه خون شهیدان هنوز در فضای جمهوری اسلامی استشمام می شود پورخاقان گفت: هنگامی که شهید بزرگوار صیاد خدایی این فرمانده قهرمان توسط اذناب صهیونیست جنایتکار شناسایی می شود و در کوچه فداییان اسلام در رهگذر منزل خود به دست آنها به شهادت می رسد، مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

وی بیان داشت: صهیونیست ها از انقلاب اسلامی ضربه های سنگینی خوردند؛ عملیاتی که باعث آزادسازی خرمشهر شد عملیات بیت المقدس نبود، بلکه الی بیت المقدس بود کلمه الی نباید جا بماند این عملیات آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آزادسازی خرمشهر آغازی بر فتح الفتوح بود

عملیات آزادسازی خرمشهر آغازی بر فتح الفتوح بود