مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-25سياسي

انتصاب مسوول هماهنگی و انجام مأموریت های مربوط به حمل و نقل اربعین حسینی(ع)


مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به عنوان مسئول هماهنگی و انجام تمامی امور و مأموریت های مربوط به حمل و نقل اربعین حسینی(ع) منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جلال بهرامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رییس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) کشور، بهرام نکاحی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسران تهران را به عنوان مسئول هماهنگی و انجام همه امور و مأموریت های مربوط به حمل و نقل اربعین حسینی(ع) منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح است:  مسئولیت هماهنگی و انجام همه امور و مأموریت های مربوط به حمل و نقل در چارچوب وظایف پیش بینی شده به آن شرکت محول می شود، بدیهی است مراقبت و اهتمام جدی و نظارت بر تمشیت مناسب و بهینه این فعالیت ها و در همه بخش های مرتبط تعریف شده با جنابعالی است.

 امید است با استفاده از ظرفیت های موجود و پتانسیل دستگاه ها، شهرداری ها و شهرداری های کلانشهرها و سایر ادارات مستقر در مناطق مرزی و مسئولین محلی و جلب مشارکت و همراهی حداکثری خیرین و شهروندان علاقه مند به حضور در این عرصه برای هم افزایی در ارائه خدمات شایسته به سوگواران و زائرین اباعبدالله الحسین(ع) درایام اربعین حسینی(ع) و ایجاد رفاه و آسایش برای مراجعین، ضمن هدایت منابع به سمت اولویت های پیش بینی شده با صرفه جویی لازم در ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مسوول هماهنگی و انجام مأموریت های مربوط به حمل و نقل اربعین حسینی(ع)

انتصاب مسوول هماهنگی و انجام مأموریت های مربوط به حمل و نقل اربعین حسینی(ع)