مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-25اجتماعي

هزار و 60 نفر از خراسان جنوبی به سرزمین وحی اعزام می شوند


هزار و 60 نفر از خراسان جنوبی در قالب 9 کاروان به سرزمین وحی اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل نوفرستی صبح چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: در سال جاری هزار و 60 نفر در قالب 9 کاروان از خراسان جنوبی به حج تمتع اعزام می شود که از این تعداد 200 نفر از هم استانی های اهل سنت هستند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یک سهمیه از کاروان های خراسان رضوی را نیز به خود اختصاص داده ایم، بیان کرد: به جز این یک کاروان که از مشهد عازم سرزمین های وحی می شوند، سایر کاروان ها از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند عازم حج خواهند بود.

نوفرستی گفت: کاروان های خراسان جنوبی 5-6 تیرماه اعزام می شوند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مدت زمان سفر آنان بین 28 تا 30 روز خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه هر کاروان بین 10 تا 12 جلسه آموزشی خواهد داشت، ادامه داد: سرفصل های این جلسات آموزشی بایدها و نبایدهای حج، مناسک، معارف و اسرار حج و ضرورت پرهیز از دکان گردن ها و بازارگردی ها و استفاده از فرصت حج است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از برنامه های بسیار خوبی که طی سال های گذشته توسط حجاج خراسان جنوبی انجام شد این است که بخشی از هزینه ولیمه شان را صرف امور عام المنفعه مثل مدرسه سازی و پرداخت بخشی از هزینه های بیمارستان شیمی درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 60 نفر از خراسان جنوبی به سرزمین وحی اعزام می شوند

هزار و 60 نفر از خراسان جنوبی به سرزمین وحی اعزام می شوند