مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-25سياسي

مرحله پایانی نهمین اردوی آفتابگردان ها افتتاح شد


مرحله پایانی نهمین اردوی شعر آفتابگردان ها دیروز سه شنبه 3 خرداد در مجتمع فرهنگی الزّهرا (س) افتتاح شد.

- ، اوّلین روز اردوی سوم دوره نهم آفتابگردان ها، دیروز سه شنبه 3 خرداد در مجتمع فرهنگی الزّهرا (س) در منطقه نیاوران تهران برگزار شد.

میلاد عرفان پور، مدیر دفتر شعر مؤسّسه شهرستان ادب، در افتتاحیه اردو، ضمن خوش آمدگویی به آفتابگردان ها، اعلام کرد: شهرستان ادب، نهادی مردمی است که از سال 1389 با هدف پرورش ادبیات در قالب شعر و داستان و با نگاهی متعالی آغاز به کار کرده است.

عرفان پور نگاه متعالی به ادبیات را نه فقط در شگرد و تکنیک، بلکه در قرار گرفتن شاعر در مسیر واقعی سلوک دانست و هدف دوره های آفتابگردان ها را پرورش شاعران متعالی بیان کرد.

در ادامه ایشان با بیان اینکه تاکنون بیش از 1200 شاعر در دوره های آفتابگردان ها شرکت کرده اند، اذعان داشت: هدف از اردوها در وهله اوّل، ایجاد فرصتی برای گپ وگفت و هم نفسی شاعران با یکدیگر و در مرحله بعد، قرار گرفتن ایشان در معرض بهره گیری از کلام اساتیدی است که ممکن است در شرایط عادّی، دسترسی به ایشان کمتر باشد.

وی با ذکر این نکته که سرودن درباره شهدا، باعث برکت در شعر شاعران می شود، اقدام به معرّفی فراخوانی با موضوع سرودن شعر درباره راهیان نور و شهدا در طول دوره و اهدای جوایز نفیس به برگزیدگان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله پایانی نهمین اردوی آفتابگردان ها افتتاح شد

مرحله پایانی نهمین اردوی آفتابگردان ها افتتاح شد