مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 خرداد 1401 ساعت 07:172022-05-25سياسي

رویداد بزرگ هنری «خط خاطرات» در ساری اجرا شد


رویداد بزرگ هنری خط خاطرات به مناسبت سالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر توسط بسیج دانشجویی سپاه کربلا در ساری برگزار شد.

- امیر سادات کرمی مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تلاش کشورهای دنیا براین است تا فرهنگی را مبتنی بر ایدئولوژی و باورهای خودشان حاکم کنند، افزود: آنها در حوزه الگوسازی از افراد جعلی و افسانه ها استفاده می کنند و الگوی قابل اتکایی که منش و مردانگی را به تصویر بکشند، ندارند.

وی ادامه داد: غرب تلاش دارد با ابزار هنر شخصیت های پوچ را به الگوهای مثال زدنی تبدیل کند درحالی که در کشور خود با گنجینه ای از اسطوره ها مواجه هستیم و این گنجینه ها را در تمام حوزه داریم ولی نتوانستیم از ابزار هنر خوب استفاده کنیم و این گنجینه همچنان دست نخورده باقی مانده است.

وی افزود: سوم خرداد، مسجد جامع خرمشهر و شخصیت هایی نظیر جهان آرا و سایر افراد به عنوان اولین پایگاه مقاومت در جهان معاصر به عنوان گنجینه هستند و هنر می تواند این گنجینه را به تصویر کشد.

سادات کرمی گفت: تلاش کردیم با استفاده از زبان هنر، قلم و دست هنرمندان دانشجویان ساری بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی رابه تصویر کشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، رویداد هنری خط خاطرات حماسه آفرینی های دوران دفاع مقدس در قالب نقاشی، سرود، رادیو خاطرات، مسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد بزرگ هنری «خط خاطرات» در ساری اجرا شد

رویداد بزرگ هنری «خط خاطرات» در ساری اجرا شد