مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 15:422022-05-24سياسي

فضای سبز اردبیل نیازمند توسعه و ترمیم است


فضای سبز در محیط شهری اردبیل مناسب نیست و شورای شهر و شهرداری باید گام های جدی در ترمیم و توسعه این بخش بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی ظهر سه شنبه در آیین افتتاح پل شهید حاج قاسم سلیمانی در ورودی اردبیل اظهار کرد: با همت شورا و شهرداری کارهای عمرانی و خدماتی خوبی در شهر اردبیل آغاز شده که امیدواریم ورودی این شهر که به شهر حسینی و دارالارشاد زینت یافته، در شأن این نام آراسته شود.

وی با بیان اینکه در دوره جدید فعالیت شورا و شهرداری سعی بر این است تا سطح خدمات و کارهای عمرانی به صورت گسترده به پیش برود، تصریح کرد: یکی از اصلی ترین معضل شهری که مردم را رنج می دهد بحث ترافیک است که اگر به درستی حل و فصل نشود، در آینده زندگی مردم با خطرات و دغدغه های جدی روبه رو خواهد شد.

استاندار اردبیل به توسعه فضای سبز و زیباسازی مناطق مختلف شهری اشاره کرد و گفت: فضای سبز شهر اردبیل وضعیت افتضاحی را دارد و بهتر است با توسعه در همه مناطق، به شکل شایسته و نوین در این راستا گام های جدی برداشته شود.

عاملی ضرورت تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل و ارائه خدمات مطلوب برای شهروندان را یادآور شد و افزود: به تناسب امکانات ما نیز پشتیبانی های لازم را از شورا و شهرداری اردبیل انجام می دهیم تا سطح خدمات ارائه شده به مردم ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای سبز اردبیل نیازمند توسعه و ترمیم است

فضای سبز اردبیل نیازمند توسعه و ترمیم است