مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 14:222022-05-24سياسي

وحدت در فرماندهی و پشتیبانی مردم خرمشهر را آزاد کرد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: وحدت در فرماندهی نیروهای نظامی، انقلابی و پشتیبانی مردم از رزمندگان اسلام علی رغم تحریم های تجهیزاتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی و شرایط اقتصادی یکی دیگر از دلایل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود که دنیا را متحیرکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که استعمارگران و ابرقدرت های جهان منافع خود را در خطر دیدند جنگ تحمیلی و نابرابری را در مقابل نظام نوپای جمهوری اسلامی رقم زدند.

وی افزود:دشمنان انقلاب اسلامی و ایادی حلقه به گوش شرق و غرب جهان برای ضربه زدن و براندازی به نظام جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب متوسل به جنگ نظامی و سخت افزاری شدند، در دهه دوم انقلاب به جنگ نرم افزاری و زیرساختی روی آوردند و در دهه سوم و چهارم انقلاب نیز جنگ های فرهنگی، هیبریدی و ترکیبی را در دستور کار قرار دادند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله نظام استکبار با حداقل تجهیزات نظامی و ابزاری در مقابل دشمن ایستادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت در فرماندهی و پشتیبانی مردم خرمشهر را آزاد کرد

وحدت در فرماندهی و پشتیبانی مردم خرمشهر را آزاد کرد